שירה מרגלית-אבי ניר: מצא את ההבדלים..

 21 במאי, 2009, 13:52


שירה מרגלית מצטרפת היום לאבי ניר ברשימת בכירי הטלויזיה שחטפו מכות רצח בגלל עבודתם ממנוולים אלימים שמנסים לסחוט את זכייני הטלויזיה בשנה האחרונה.
כל נושא תפקידים בכיר שדיבר בנושא התקיפה של מרגלית היום או של אבי ניר כמובן אמר שהוא סומך על המשטרה שתמצא את התוקפים ושהמשטרה יודעת את עבודתה.
על איזה משטרה יעילה אתם מדברים? מה אתם מדקלמים סיסמאות כמו קריין חדשות בסדרה חשופים.
טענתם המגוחכת של המשטרה היא ששירה מרגלית פשוט נשדדה ואין לתקיפה שלה שום קשר לתקיפה של אבי ניר (שגם נשדד?) פשוט מדובר בצירוף מקרים.
כנראה מדובר בשיטה חדשה של שוד שבה השודדים תוקפים בכיר בתעשייה מכים אותו מכות רצח ומאיימים עליו שבשלב הבא הם יהרגו אותו וכנראה בגלל שהם מתרגשים שהם פגשו מישהו מפורסם הם שוכחים לשדוד אותו.
(סביר מאוד שמדובר בעבריין פשוט שקיבל כסף על התקיפה מאותו אדם ששלח את התוקף של ניר) ותעלומה זו תפתר מהר יותר אם איזו תוכנית תחקירים רצינית תקח על עצמה לבדוק מי מנסה לסחוט או לנקום בבכירי הטלויזיה (אם איזשהו ערוץ באמת יחקור את זה כדאי שתהיו מוכנים להרבה שודים ללא שוד שיבואו )
יש לי הרגשה שבעוד כמה חודשים נשמע על עוד צירוף מיקרים של שוד מהסוג הזה, אולי בבית הורד..
ניסיתי להשיג את התגובה של שירה ולא של מקורבים אבל היא לא רוצה להגיב באופן רשמי עדיין. אביה דן מרגלית מבטל כמובן את טענת המשטרה שמדובר בשוד וטוען שהתקיפה הגיעה בעקבות עבודתה ברשת.

**עם כל חוסר החיבה שלי אליו השמועה כי דודו טופז אחראי לתקיפות האלה ניראת לי מופרכת**

רפואה שלמה.

[flix:3219772]

3 תגובות to “שירה מרגלית-אבי ניר: מצא את ההבדלים..”

  1. אני Says:

    אדון בלוגלי היקר, אני לא יודע מי אתה באמת, אבל נראה שאתה מכיר היטב את התחום ועוסק בו ביומיום. כמי שנחשף לאינפורמציה שבשלב זה היא חסויה, ויתכן שתישאר כזאת לנצח, אם היית יודע מי עומד מאחורי התקיפות, שיערותיך היו סומרות… אני חשבתי שזאת בדיחה, אבל כיוון שיש הוכחות ברורות, אין מה להתווכח. תאמין לי שלא צריך ללכת רחוק ולהעמיד תכנית תחקירים על הרגליים, הפתרון יותר פשוט מזה אך עם זאת בלתי נתפס…

  2. רן Says:

    שערותי סמרו גם בלי לדעת במי מדובר רק מעצם התקיפה המכוערת.
    אני יודע שלא מדובר בשוד מקרי כמו שהמשטרה טוענת.
    אתה מוזמן לשלוח לי מייל אנונימי ולשתף במה שאתה יודע.
    tv.tvblog@gmail.com

  3. אני Says:

    אני מניח שאם ראית חדשות הבוקר, אתה כבר יודע את התשובה. וזאת ממש לא שמועה. זה בדוק לחלוטין.

להשאיר תגובה

