פרוייקט מסלול

 11 באפריל, 2009

 (חשיפה חלקית של תמונות המתמודדים)

חוץ מ1נגד 100 והגרסה הבאה למשחק מכור התקווה הבאה של רשת היא פרוייקט מסלול. גם שם הליהוק לא ממש מבריק אבל עריכה טובה ובאאז נכון יכולים לעשות  טוב לליהוק.
אחרת גם ההשתתפות של בר רפאלי כשופטת אורחת לא תציל אותם.

מבחינת הליהוק רשת בטוחים משום מה שהכוכב של התוכנית יהיה בחור בשם נתנאל-זיקרי בחור מוכשר מכרמיאל. הוא אכן מוכשר אבל הוא כנראה גם משעמם טילים.

נתנאל זיקרי

יש גם זוג נשוי בשם גיא ומאיה פינקלשטיין והאמת שהאשה נמצאת שם רק בגלל הבעל ואין סיכוי שהיא הייתה מתקבלת לתוכנית בלעדיו.

 לוסי דויד (34)  הולכת להיות דמות הדמות המוכשרת של העונה

חוץ מהזוג הנשוי יש גם זוג אחים משי(האחות הפרחולה) וניר חוג'ה. ניר הוא הילד הרע(והקצת ערס) של התוכנית. העיצובים שלו הם בסגנון רחוב.
nir.jpgניר חוג'ה
מריה ברמן (בתמונה למטה)היא דמות מעניינת נוספת-הבחורה חיה בסרט מצוייר. אמנם לא במינונים של פנינה טורנה אבל אכן מדובר במישהי מוכשרת מאוד ממוצא רוסי עם רגליים הנטועות עמוק באוויר.mariya.jpg   (קצת קלרה הקדושה לא?)
קחו קומץ סיוון-רהב-מאיר תעשו לו דיאטה תוסיפו קמצוץ של היפר-אקטיביות וקיבלתם את מיכל תיק– מתמודדת דתייה בת 30 ממעלה-אדומים
.2.jpg3.jpg
מיכל תיק
זה אלון ליבנה שהיה יד ימינו של המעצב יוסף הוא די מוכשר אבל לדעתי לא יגיע רחוק.alon1.jpgלחיצה על התמונה תוביל לאתר של אלון

טאו-לה-טאן (29)היא בת לפליטים מויאטנם אני לא אתייחס אליה כי בעיני היא סתם גימיק של ההפקה.
מורן טויל מב"ש

יש עוד מספר מתמודדים אבל הם כבר אפורים מידי בכדי שאסקר אותם
(למעט מתמודד הומו אחד ציבעוני מאוד אך לצערי אין לי את שמו)

18 תגובות to “פרוייקט מסלול”

  1. שרונה Says:

    ההומו הצבעוני??? נראה לי זה יואב מאיר

  2. אלמוני Says:

    איך לא הזכירו את משי חוג'ה הרי היא הכוכבת של התוכנית!!!!!!!!!!!

  3. ליאל Says:

    היא הרי הבובליל הבאה לא…………עוד פרחה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    מעניין מאוד שאת זה שגברת לוסי חבר של ויקטור בלאיש אף אחד לא מזכיר – ממש מעניין

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    אנונימיייייייי מסכימה איתך !!!!
    מורן טויל המלכה של התוכנית…איזה עינב בוליל איזה? היא עדינה מאוד,איכותית ומסוגננת
    יפייפיה אמיתית 🙂 ראיתי אותה במציאות

  6. מישו Says:

    מורן היא נסיכה על אמת מעבר ליכולות שלה ולאמביציה שיש בתוך הקטנטנה הזו אין יותר ממנה היא העתיד הבא לדור חדש של מעצבים מקסימה עדינה נסיכה עם צלם אנוש פשוט אין איןןןןןןןןןןןן

  7. מישו Says:

    תגובה לליאל
    את פשוט רוצחת אופי קנאית ונבזית לידיעת מורן היא העתיד ואת עוד תזכרי את זה טוב מאוד ומורן בכלל לא פריחה יש לך טעות פאטלית את סתם מקנאה מגעילולית

  8. זיםזום Says:

    איך באמת הושמט יואב מאיר המכתבה?????? קשה לפספס, הפרומו מפוקס בעיקר עליו. הוא מוכשר כמו שד והוא יהיה הכוכב של התוכנית.

  9. הבורר Says:

    כולכם חיים בסרט !!! ובהקשר למורן טוויל וותרו על האופציה… מקסימום תופרת

  10. רותם Says:

    לוסי דוד הכי מוכשרת! חכו ותראו..

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    הבורר
    זה לא שאתה יותר טוב,אידיוט.

  12. מורין טוויל המדהימה!!!!! Says:

    מורן טוויל צריכה פשוט מוכשרת אמיתית!!!!!!
    היא לומדת בניו יורק עיצוב אז ככה שאין סיכוי לשאר המתמודדים עליייייייה!!!!!!!

  13. לא משנה Says:

    חחח מורן טויל תופרת? הייתם מתים להגיע לרמה שלה כל אחד ואת מכם….
    כל מי ששופט אותה עוד לפני שהכיר אותה הוא פשוט אידיוט חסר אופי וסטייל בגרוווש.
    אני מכירה את מורן טוב טוב תאמינו לי וכשהיא תצליח כולכם תצטערו על מה שאמרתם עליה !

  14. יניב מירושלים Says:

    משי הכי מעניינת…

  15. ג'אן Says:

    לכל מי שרשם פה בתגובות… יש לי רק דבר אחד לומר-
    זה כל כך ברור שמורן טוויל כותבת את התגובות על עצמה… כל התגובות נשמעות כאילו יצאו מאותה פרסונה, אותו סגנון כתיבה, אותה שפה שכונתית ("כפרה, את יכולה לעזור לי להוריד את הבד מהעץ?") עם כפילויות של אותיות… מורן, עזבי אותך, אז מה אם למדת בניו יורק? למי איכפת ממך בכלל? את אלון ליבנה זרקו משנה שנייה בשנקר והוא עולה עלייך באלף רמות, שלא לדבר על כולם בתוכנית. אולי את טיפה יותר טובה ממשי ועוד איזה שניים בתוכנית, אבל להגיד על עצמך שאת לא רואה אף אחד ממטר בתוכנית? זו בדיחה ממש טובה…
    זה ממש נואש לכתוב על עצמך תגובות וזה ברור מאוד. לפחות תשני קצת סגנונות.

  16. אנונימי! Says:

    ג'אן אין לי מושג מי אתה אבל לי ממש לא ניראה כאילו מורן טויל כותבת על עצמה תגובות את/ה פשוט לא מסוגל/ת להשלים עם העובדה שיש כאלה שמעריצים אצילות ופאסון לך יש את הדעה שלך ולאחרים יש את הדעה שלהם זה שכמה בפוקס כתבו באותו סגנון זה לא אומר שמורן כתבה את זה.
    אני אישית (וניראה לי שעוד הרבה) אוהבים את מורן ואת העיצובים שלה הרבה יותר משל אלון.
    את אלון זרקו משנקר כי הוא מעתיק דגמים ובתוכנית גם כן הוא העתיק.
    מה שנותר לי לומר לך הוא שתישאר עם הדעה שלך ואת/ה לא חייב/ת לומר את הדעה לכולם ולהעליב בדרך אחרים.

  17. אביה Says:

    נתנאל הוא הכי טוב אני מכירה אותו היטב הוא קרוב משפחה שלי ואיזה באסה שהוא הודח הוא היה צריך להישאר .
    ורק שתדע נתנאל אני אחיינית של אייל אני אביה
    רק אם תקרא את המכתב הזה תבין מי אני .

    להתראות אביה 😛 😉 8)

  18. משה Says:

    הולך להיות עוד עונה של זה בקרוב?

להשאיר תגובה

