מכתב פיטורין.

לכבוד: מאבק היוצרים

הנדון: הודעת פיטורין.

אדון מאבק יוצרים נכבד שלום רב.
זה זמן מה שאני מתלונן מעל דפי בלוג צנוע זה על צורת ההתנהלות של המאבק. למרות זאת המשכתי לתמוך ציבורית ואפילו התראיינתי בכמה מקומות כתומך במאבק.
אני חושב שהנושא הוא חשוב מאין כמוהו למי שעובד בתעשייה. והמצב אכן חמור במיוחד לאחרונה עם כל ביטולי ההפקות והקיצוצים הרבים.
אבל בזמן האחרון מצאתי את עצמי מזדהה פחות ופחות עם המאבק.
מאסתי בעילגות
מאסתי באלימות המילולית
מאסתי ברדידות ובחוסר המקוריות
כשהגיעה ההשתלטות על האולפן השקוף של ערוץ 24 הבנתי סופית שאני לא חלק מכם.
[gvdata="PS7d-tgm9pA]
בהשתלטות על 24 יוצרים יקרים התנהגתם כיצורים. קיללתם את כל מי שעמד בדרכם וצעקתם על מאבטחי שכר-המינימום שהם נבלות ואוכלי חינם.
אני אישית לא מוכן לתת יד להתנהגות הבהמית הזו.
אני לא מוכן לתקוף כל דבר שזז בלי אבחנה.
ועל כן אתם מפוטרים לאלתר והינכם פטורים מלייצג אותי בתור יוצר
המפלצת הנוראה המוכרת לרובנו כקשת אכן קנתה את 24 במכירת חיסול אבל גם הצילה את הערוץ הזה מחיסול.(תרשו לי להתעלם כרגע מחבלי הלידה המוגזמים, המתבטאים בבלגן המטורף, חוסר מקצועיות וחובבניות משוועת של עורכים ומנחים בזמן שידור חי באולפן השקוף ) הערוץ הזה היה נסגר ועשרות עובדים היו נזרקים לכלבים. אבל מה אכפת לנו מהם?
הם כתבו פיצ'ר?
המאבק לא אמור ליצג רק מילייה קטנה של כותבים ותסריטאים!
קובי אריאלי ושפרה קורנפלד הזמינו את אחת היוצרות המפגינות לאולפן ושאלו אותה למה היא חושבת שהאולפן השקוף שמייצר המון עבודה וחשיפה לזמרים וכותבים הוא האוייב של היוצרים. וכמו בפעם הקודמת אצל גיא זוהר נתקלנו בעוד "יוצרת" טמבלית ועילגת החמושה במשקפי-שמש וסיסמאות חלולות שלא יודעת איך להתנהל בדיון מתורבת בשידור חי. קובי ושפרה היו מאוד תומכים וקשובים ושאלו שאלות נכונות אבל ה"יוצרת" המשיכה לדקלם סיסמאות ריקות מתוכן כמו איזה רובוט בזמן ששאר חבריה המפגינים מתעלמים מבקשתם של קובי ושיפרה לאפשר להם לראיין את חברתם בשקט והמשיכו לנער את האולפן השקוף כמו חבורת קופים ואילצו את העורכת להפסיק את הראיון ולצאת לקליפים.

אני בניגוד אליכם מוכן שהשטן הגדול קשת יהפוך את 24 לסוג של ריאליטי אם זה יציל את הערוץ
אני מעדיף שימשיכו לעשות את האח-הגדול (שהיא תוכנית בידור מצויינת) בד-בבד עם עובדה ועם שתולים
ערוץ 2 הוא לא ערוץ 8 ולעולם גם לא יהיה.
אני מבין שקשת עושים הכול כדי להרוויח כסף כי הם גוף עיסקי לכל דבר. אבל אתם חייבים להבין שאם הוא לא ירוויח גם אנחנו לא. מתמטיקה פשוטה. אם אין קמח אין תורה.
(אוטוטו פסח אז קמח מצה יותר רלוונטי)
רני בלייר אני מקווה שתתעשת ותתחיל לנהל את המאבק הזה בצורה אחרת ותשתלט על כל המליציות והתת-מליציות שכל אחת מהן בטוחה שהיא-היא מאבק היוצרים.
אם זה ישתנה אז..   יש לך את הטלפון שלי.
עד אז אתם מפוטרים ואני מוותר על שירות הדוב שאתם עושים לי כיוצר.

בהצלחה בהמשך הדרך.

להשאיר תגובה

