לא עברת אודישן. מה תעשה, תתבע אותי?

אז זהו שכן.

77.jpg

כל מי שערך אודישנים לשעשוענים וריאליטי מכיר את זה- מתמודד שבטוח ב100% שהוא הדבר הגדול הבא והוא ממש לא. פעם היינו מודיעים במקום למתמודד אם הוא עבר או לא אבל היום בעקבות הצורך להסביר והבלגן שנוצר הרבה פעמים בעקבות דחיית מתמודד כבר לא מודיעים במקום אלא טלפונית כעבור יומיים שלושה רק למי שעבר.למרות זאת חלק מהמתמודדים שנדחו ממשיכים לנסות ולייסר אותך על ההחלטה. עשרות-אלפי מתמודדים צבאו על דלתות הישרדות, האח-הגדול והמירוץ למיליון כמעט כולם לא התקבלו. רוב המתמודדים קיבלו את ההחלטה. אבל חלק קטן לא ויתר והמשיך לפנות לעורכים ולמלהקים בניסיון להזדמנות שניה למרות התשובה השלילית. מעיק אבל לגיטימי. בדרך-כלל תפגשו את המתמודדים האלה באודישנים לכל התוכניות (לא פעם פגשתי מתמודד שנדחה על ידנו בעבר באודישנים לתוכניות אחרות לפעמים אפילו באותו יום)הבעיה הגדולה יותר זה מתמודדים שמקצינים מאוד את תגובתם. אני אישית קיבלתי המון מיילים וטלפונים מנבחנים לריאליטי שבמקרה הטוב ניסו לשכנע אותי לשנות החלטה ובמקרה הרע הסבירו לי שהתוכנית הולכת להיכשל ושהם פנו לכולבוטק ולגיא פינס ושהם הקליטו את שיחות הטלפון שההפקה ערכה והם יתבעו אותנו..נשמע מוגזם? מסתבר שלא.

הנה תביעה של מתמודדת לשעשועון שתבעה את חברת ההפקות מעגלות (האם אתה חכם מילד בכיתה ו' ) על כך שהיא לא התקבלה לתוכנית. התביעה כמובן נדחתה מכיוון שלתוכנית בידור אין שום מחוייבות לקבל איש כמשתתף.

לפני כשבועיים נסגר הקאסט של השרדות3 ובעוד כשבוע הם טסים לצילומים. בימים אלה נסגר הקאסט של פרוייקט מסלול בהנחיית שירז טל ברשת ומתחיל הליהוק של כוכב נולד. בעוד פחות מחודש יחלו האודישנים לאח הגדול2 ואחריו לעונות ההמשך של שאר התוכניות בערוץ10 וברשת.  אז גשם אמיתי לא היה לנו השנה אבל תתכוננו לגשם של סקאוטרים.

   

2 תגובות to “לא עברת אודישן. מה תעשה, תתבע אותי?”

  1. גיל Says:

    אני לא התעמקתי יתר על המידה. כי לא היה לי כוח; יום שישי ואני צריך להספיק לעשות כלום בבועה התל אביבית שלי.
    עם זאת, ממבט חטוף, נכתב שם שאין לדחות את התביעה על הסף, ושיש לברר האם השיקולים לפסילה פסולים או לא. יותר מזה, יש שם השוואה שעורך השופט לפיה כן ניתן לעשות הקבלה בין קבלה לעבודה לבין קבלה לשעשועון נושא פרסים – ולוודא שכל המשתתפים נבחנו על פי אותן אמות מידה , בלה בלה בלה. לא זיהיתי שם את סילוק התביעה המדובר, אלא המשך התדיינות (אבל ייתכן שאני תועה, רפרפתי).

    אני אגב חושב, שכל עוד הקריטריונים ברורים למועמדים, עדיף מראש, זכאית מפיקת התוכנית לבחור את מי שבא לה – לפיהם.

  2. רן Says:

    במקרה הזה באמת השופט פירט ועשה הקבלה לעבודה, אבל נראה לי שרק מיכיוון שהיה מדובר בנכה והשופט היה חייב מתוקף תפקידו להתייחס לכל האספקטים. במקרה רגיל אני בטוח שזה היה נדחה על הסף.
    הבעיה היא דווקא בתוכניות שאין בהן קריטריונים ברורים (כמו ריאליטי) בגלל שאין לך שום סיבה ברורה לדחות מועמד למעט תחושת בטן וטייפקאסט.

להשאיר תגובה

